Ontdek hoe de branding & marketingstrategie van Sjapo, een luxe small plates restaurant in Plasmolen, werd gecreëerd. Van strategische sessies tot visuele identiteit en storytelling – een verfijnde merkbeleving met een vleugje natuur.
Ansichtkaarten set JA JIJ Kids
Vrolijke set geïllustreerde ansichtkaartjes voor kinderen in felle kleuren, geheel passend in de stijl van Nina van Arum en haar JA JIJ productlijn.
Logo ontwerp Goossens Interior Projects Design
Voor een high-end interieurontwerper ontwierp ik een modern, luxueus en tijdloos logo. De stijl werd bepaald aan de hand van de kernwaarden van het merk: elegantie, symmetrie en exclusiviteit.
JA JIJ kids hardcover journal voor kinderen
Tekstuele inhoud, illustraties en vormgeving JA JIJ KIDS journal, inclusief drukwerk productiemanagement.
Logo ontwerp voor Bindels Buiten Beleving
Een sfeervol, warm, luxe logo voor de beleving showtuin van deze hovenier. Van concept tot strak design, passend bij de doelgroep en visie.
Vormgeving 75-jarig jubileumboek Schrijen Afscheid en herinnering
Het ontwerpen van dit jubileumboek. Inspirerend proces van samenwerking met Bianca Schrijen. Vanaf het eerste concept tot de uiteindelijke drukbestanden werd nauwkeurig gewerkt aan ieder detail
Logo & huisstijl comfort energy
De uitstraling van het ontworpen logo voor Comfort Energy is groen, geeft energie, modern en typeert de duurzame milieuvriendelijke oplossingen van dit bedrijf.
Ansichtkaarten set JA JIJ
Vrolijke kaartjes voorzien van geschetste illustraties in leuke kleurtjes, geheel passend in de stijl van Nina van Arum en haar JA JIJ campagne.
Vormgeving flyer sportschool Donna Vitale
Vormgeving en fotografie voor de promotionele actie flyer van Donna Vitale Boxmeer
Zakelijke portret fotografie Fysiochallenge
Ik hou van het complete ‘plaatje’! Goede fotografie valt of staat met de kleinste details in krachtige beelden, helder kleurgebruik passende bij jouw diensten, persoonlijkheid & branding. Het overbrengen van een verhaal en de juiste emotie voor jouw doelgroep!
Installmanagement logo ontwerp
In het logo is gebruik gemaakt van een typografische vormgeving en duurzame frisse, groene kleur. Het font is custum aangepast. Er is gespeeld met ligaturen - een samenstelling aan letters, waarbij een krachtig, maar eenvoudig beeldmerk ontstaat.
Logo vormgeving binnenplaats Hanshof
In een diepe petrol blauwe kleur, gecombineerd met warm goud, vind je de natuur- en grafische elementen van Schrijen en Zevenhutten terug