Complete branding huisstijl ’t Genot – ambachtelijk pannenkoekenrestaurant
Project omschrijving
In 2013 benaderen Bart Goossens en Anja Nillesen mij, na de overname van het voormalige koffiehuis te Vierlingsbeek. Zij inspireren mij met de grootste bouwplannen en het nieuwe horecaconcept en vragen mij mee te denken over de grafische vormgeving van een volledige nieuwe huisstijl en marketingconcept. Dit leidt tot op de dag van vandaag tot een mooie samenwerking en een complete serie visuals.
Doelen
Communicatiedoelen: een uniek en chique culinair hoogstandje op een pannenkoek, geen pannenkoekenhuis maar een ‘restaurant’ communiceren aan de gasten van. Een breed aanbod voor de recreatieve bezoekers zowel regionaal alsmede landelijk vertellen over het aanbod, zowel offline alsmede online. Fotografie, webdesign, de menukaart en complete uitstraling van het restaurant vormgeven.
Bedrijfsgegevens
’t Genot – Ambachtelijk pannenkoekenrestaurant
Diensten: Huisstijl, menukaarten, sign & gevelreclame, Autobelettering, website, offline media, SEO, social media, marketingconcepting
Website: www.t-genot.nl
een visueel culinair hoogstandje
Ontdek wat zichtbaar zijn,
jouw restaurant kan opleveren
Ziet jouw menukaart er al gelikt uit? Gebruik je dit medium ook om jouw gasten meer over je bedrijf en aanbod te vertellen? Sluiten al jouw visuals aan bij de huisstijl van jouw restaurant? Is jouw reclame uiting direct herkenbaar en prikkelt het die potentiële nieuwe gasten? Alle media uitingen van jouw restaurant vertellen een verhaal en vormen samen de aanzet tot nieuwe leads. Volg een strategie in jouw benadering en werk samen ideeën uit tot een sterk merk!
Creatief spelen met textuur in een creatieve campagne
Bekijk een kleine selectie visuele presentatie
voor Ambachtelijk pannenkoekenrestaurant ’t genot in Vierlingsbeek
bereik het brein van jouw doelgroep
Een creatieve vertaling & realisatie
van jouw businessmodel
Branding is meer dan een logo, een goede foto en een stukje tekst. Branding is de beleving voor jouw klant, een stukje vertrouwen in jouw idee of product. Denk na over de emotie die jouw locatie, dienst of product oproept, maak het persoonlijk, benaderbaar, maar ben met name zichtbaar. Zowel offline en online. Bijvoorbeeld door gerichte SEO (zoekmachine optimalisatie) op jouw website en social media kanalen.
Bart en Anja Goossens van ’t genot verstaan als geen ander het innovatieve horeca vak en zijn energiek en actief ondernemend in presentatie en aanbod. Zo bouwden zij tijdens de lockdown een prachtig paviljoen in de horecatuin, aansluitend aan het terras, waar een luxe kaart en omgeving bijdragen aan het vrije buitengevoel. Een prachtige locatie, waarbij een verlenging van de zomeravonden op het riante terras mogelijk wordt en partijen en feestelijkheden aan het diensten aanbod zijn toegevoegd.