®#ÇaSuffit Reclame, fotografie & marketing concepting
01. Concepting vertalen naar ‘sterk beeldmerk’
Alles begint met ‘een sterk idee’, een concept, een droom van een ondernemer of onderneemster. Enthousiast wordt dit idee ten gehore gebracht. Hoe wil je, jouw idee positioneren op de markt, hoe wordt dit een sterk merk. Welke marketing zet ik in? Welk kleuren gebruik ik? Hoe presenteer ik mijn merk in een sterk logo? Kortom hoe krijgt jouw merk draagkracht!
02. Manage de verwachtingen
Het merk moet sterk zijn, eenvoud uitstralen, uni en kracht geven aan mijn boodschap, maar alles moet met elkaar kloppen en in balans zijn. Het merk ®#ÇaSuffit staat voor empowerment, een duidelijke boodschap “Het is genoeg”. Een fashionmerk met een duidelijke boodschap, waarvan de opbrengst bijdraagt aan de ondersteuning van goede doelen. De doelgroep is breed, zowel jong als oud mag zich met het merk identificeren.
03. Welke marketing tools gaan we inzetten?
Voor ®#ÇaSuffit is de webshop een startpunt waar vanuit de marketing online als startpunt wordt ingezet. In de basis zal de shop een professionele en daadkrachtige uitstraling neer moeten gaan zetten. Dit door toepassing van goede fotografie, een webshop in de look & feel van het merk, een ijzersterk fashion design waarin alles klopt, online marketingtools in de vorm van een nieuwsbrief, concepting voor mailings, een verzenddoos in de huisstijl etc.